czwartek, 30 czerwca 2016

Prolog

   Jest czwartek, 30 czerwca 2016 roku.
   Nie wiem, jak zacząć ten post. Zazwyczaj, kiedy rozmowa się nie klei ludzie zaczynają mówić o pogodzie. W takim razie może powinnam napisać, że dzisiejszy dzień jest wyjątkowo ciepły? Chociaż, prawdę mówiąc, wypadałoby Was jakoś przywitać. Tylko, że nie potrafię się tak oficjalnie witać. Ani żegnać. Ogólnie jestem dość chaotyczna.
    Ale spróbuję.
   Cześć, jestem Sempra. Za kilka miesięcy skończę 21 lat, więc praktycznie jestem już jedną nogą w grobie. Obecnie studiuję niepozorny kierunek na jednej z największych uczelni w Warszawie. Skoro mamy wakacje, to jako typowy słoik wróciłam na rodzinną wieś, gdzie będę jeździć konno, chodzić na spacery i spędzać długie godziny przy książkach.
   I właśnie o tym ostatnim będzie ten blog.
   Jako taki mały książkoholik, który całym sercem przywiązuje się do fikcyjnych bohaterów, będę się tu żalić, wypłakiwać i cieszyć. Będę czytać i pisać o tym, co już przeczytałam. Czy to nie wspaniałe? No, przynajmniej dla mnie.

   Dlatego witam na pokładzie. Mam nadzieję, że to będzie długi rejs.
   ~ S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Żałował tylko, że nie potrafił wymyślić jakichś poruszających ostatnich słów. „Pierdolę was wszystkich” raczej nie zapewni mu miejsca w kronikach.
~ George R. R. Martin