niedziela, 7 sierpnia 2016

Co cztery głowy, to nie jedna!

   Cześć, kluski, ja tu tylko na chwilkę! Wciąż odpoczywam sobie nad naszym pięknym, polskim morzem (chociaż od kilku dni mam powódź za oknem i mam ochotę wyjść na ulicę, śpiewając ciągle pada), zajadając się goframi, jednak musiałam napisać tutaj o pewnej ważnej rzeczy. 


   Widzicie ten banner? No widzicie??? To Ula zrobiła. ^^
   Bo właśnie organizatorka całego tego zamieszania obmyśliła sobie sierpniowy cykl postów, które będą pojawiać się co niedzielę. W sumie, to napiszemy wspólnie cztery posty, a każdy będzie nawiązywał do innego tematu. Jeśli polubiliście choć trochę tę moją pisaninę, to zapraszam na blogi dziewczyn. A jeśli nie lubicie i już wam się znudziłam, to i tak zapraszam, ponieważ ONE piszą świetnie. Ogólnie są świetne. I blogi też mają świetne. Wiem, wiem, zachwalam strasznie ale wejdźcie i przeczytajcie, bo warto. 

Pierwszy post, nawiązujący do powrotów do przeszłości (lub do odgrzewania kotleta; wszelkie nazwy dozwolone) pojawił się już dziś na blogu Uli. 




   Ale nie zapomnijmy również o Amelii oraz Kasi. Na ich blogi również serdecznie zapraszam. :)










   A, no i ponadto założyłam na potrzeby bloga Bookstagrama (instagrama, heh), gdzie będę spamować książkami. Bo ja koocham spamować książkami. Ponadto imitacja snapowego MyStory pozwala mi na więcej spamów z książkami. Więc zapraszam @YouKnowNothing_Sempra


   To tyle, co chciałam przekazać, klusałki. Ubierajcie się ciepło, uważajcie, kiedy chadzacie boso niczym hobbit (ała) i... niech mi ktoś przyśle parasol... 🐈
   ~ S.
    

8 komentarzy:

  1. Pomysł ciekawy. Zresztą sama od dawna myślę o wspólnej akcji z jakimiś blogerkami dlatego jak najbardziej popieram i życzę wam powodzenia dziewczyny!
    Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia! A na instagram zaraz zajrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł zapowiada się ciekawie ;) Powodzenia!
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. na bookstagram'a zajrzę ;) a pościk u Uli czytałam i czekam na więcej kochana!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez Ciebie będę teraz śpiewała "ciągle pada" :D Wpadnę na te blogi :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i trzymam za Was kciuki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na to! Cudowne recenzentki, więc ciekawie będzie :D

    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł, jak wejdę na komputer to bardziej to ogarnę, obiecuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Żałował tylko, że nie potrafił wymyślić jakichś poruszających ostatnich słów. „Pierdolę was wszystkich” raczej nie zapewni mu miejsca w kronikach.
~ George R. R. Martin